środa, 11 września 2019

Zaproszenie granatowe - ze wstążką rustykalną

W czasie tworzenia zaproszeń tzw. "pergaminów" robiłam także wersję granatową. Niestety - na zdjęciach można mnie posądzić nawet o czerń, natomiast w rzeczywistości ten granat był po prostu bardzo ciemny :)



Połączenie niebieskiego i bieli bardzo mnie kusiło - jeszcze myślałam żeby zmienić na coś innego, ale finalnie zostawiłam to, co podobało mi się od pierwszego wejrzenia. Tradycyjnie, przy tym szablonie użyłam papieru o gramaturze ponad 250 jako bazy, natomiast reszta elementów jest wykonana na perłowym papierze.


Element dekoracyjny to napis i wstążeczka z białym kwiatkiem - które są proste, nieprzesadzone i bardzo eleganckie. Zaproszenie może być wykorzystane przy mniej lub bardziej oficjalnych wydarzeniach.


W środku również treść zaproszenia wykrajana wzorem a'la pergamin. Uwielbiam go :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz