niedziela, 29 września 2019

Kartka okolicznościowa - jesienny las

Dzisiaj kartka w wersji CAS = czyli prosta, bez dodatkowych warstw, z jednym, głównym obrazkiem. Postanowiłam użyć bardzo starego szablonu, który zalegał mi w szafie. Przez długi czas nie miałam zupełnie na niego pomysłu. Ogólnie jestem chyba negatywnie nastawiona do szablonów - pora to zmienić. Jest duży wybór jeśli chodzi o wzory, jakie są wykorzystywane w szablonach.


Kartka prosta, napis tak naprawdę można umieścić dowolny. Wiem że do tego szablonu jeszcze wrócę - przynajmniej w wersji jesiennej i zimowej. Napis wyeksponowałam na pierwszy plan, przy pomocy dwustronnej taśmy-gąbki.


3 komentarze:

  1. Wow, cool card ! Like the silhouette - i think its a Stencil ? It looks great.

    Thanks for joining our FALL Challenge @ Little Red Wagon and i hope to see you back again soon.

    Imke ~ MY CRAFTY PLACE

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice, love the stenciled background! Thanks for joining us at The Paper Funday Challenges this month and best of luck in the draw. Donna - DT Member

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! Thanks for joining CAS on Friday! Hugs Åsa

    OdpowiedzUsuń