niedziela, 29 września 2019

Kartka urodzinowa - marynarska dla chłopca

Na koniec dnia, przeglądając konkursy, udało mi się zrobić bardzo fajną kartkę urodzinową dla chłopca, w klimatach marynarskich. Wykorzystałam nowe stempelki w kreskówkowym stylu, nawiązujące właśnie do morza. Strasznie mi przypadła do gustu i tematyka i stempelki :)


Samo kolorowanie nie sprawiło mi już większych problemów. Co praca to człowiek nabiera doświadczenia :) Brakuje mi jeszcze coś na tle, ale z drugiej strony - czasem lepiej nie kombinować, bo będzie za dużo.





9 komentarzy:

  1. So cute! I love the background with all those hearts. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fun creation! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘FOCUS ON THE SENTIMENT’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, niestety łamie zasady regulaminu zabawy na blogu Filigranki. Pozdrawiam i życzę powodzenia w pozostałych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a perfect birthday card for a sea-loving boy! Thanks so much for sharing with us at Words 2 Craft By. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your awesome background and all of the fun nautical images! Thank you for joining us at W2CB!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa karteczka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczna :) Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Оригинальный фон: море из сердечек! Отличная открытка! Спасибо за участие в задании от блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra karteczka, podoba mi się ten serduszkowo łatkowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń