wtorek, 23 lipca 2019

Zaproszenie z różą i wstążką - kolor łososiowy

Tym razem znów w tematyce zaproszeń. Tym razem lekkie 3D - w postaci różyczki w rogu. Zaproszenie bardzo delikatne, z pastelowymi wzorami. Idealne na przyjęcie urodzinowe, ślubne, chrzciny czy inne, bardziej kobiece uroczystości.


Zaproszenie wykonane z twardego, prążkowanego papieru jako bazy. Zdobienia wykonane własnoręcznie - tusz okazał się być dość tłusty, wydajny więc musiałam odczekać dłuższą chwilę, żeby zaschnął.


W środku zaszalałam i wypełniłam krawędzie tym samym tuszem i stemplami. Musiałam jakiś czas odczekać - bo tak jak wspominałam, tusz był dość mokry i musiał swoje wyleżeć. Finalnie bardzo podoba mi się efekt delikatnego rozmycia, które powstało podczas stemplowania treści zaproszenia.


Całość ma tylko jedną wadę - w postaci pakowania do koperty. Z taką różyczką, trzeba odpowiednio zapakować takie zaproszenie. Następnym razem wypróbuję bardziej płaską wersję. Ale nie ukrywam, ta różyczka robi bardzo duży efekt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz