niedziela, 29 września 2019

Kartka urodzinowa - niechlujne motyle

A teraz praca, w której głównym tematem są motyle. Dostałam w zeszłym tygodniu bardzo ładne stempelki właśnie w kształcie motyli. Bardzo ładnie się odbijają, muszę tylko dokupić dobrze kryjący, czarny tusz. Pomalowałam je gąbeczką z tuszem - aby uzyskać efekt "niechlujnego" malowania.


Z całości jestem bardzo zadowolona. Na koniec chciałam jakoś podkreślić margines między białą kartką, a tą wzorzystą z kwiatami - niestety chyba przedobrzyłam. Okazało się, że marker bardzo rozmazuje się i definitywnie nie nadaje się do pracy z szablonem. No ale nic, trzeba znaleźć inny sposób na ładne wygibasy :)


I used mandarin+butterfly+marker pen

3 komentarze:

  1. Hello Scraffky, welcome to my Butterfly blog. I don't think you have entered a challenge here before. Your card is very pretty. I like the three sized circles of butterflies and your colouring. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW ! What a beautiful card ! Love the subtle background with all these flowers. Your design is gorgeous and those butterflies so delicate. Thanks so much for sharing and for playing along at ATSM.

    OdpowiedzUsuń