wtorek, 17 września 2019

Karta okolicznościowa - szycie & steampunk

Jeszcze jedna pozycja steampunkowa. Wykorzystałam stempelek z gorsetem, który bardzo mi się kojarzy z tym stylem. Całość nie jest tak ciemna, jak to sobie to początkowo planowałam - ale finalnie, bardzo mi się podoba ten kontrast.


Wykorzystałam tutaj pierwszy raz szablon do tłoczeń - wytłoczki wzmocniłam czarnym i ciemnobrązowym tuszem, żeby ładnie pokazały się na drugim planie. Żadnego napisu - tak o, kartka okolicznościowa na urodziny albo inną okazję :)


Kartkę zgłaszam do konkursu DT Magda - STYLE "steampunk"


3 komentarze:

  1. Rewelacyjna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Отличная открытка! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń