środa, 18 września 2019

Karta okolicznościowa - smok & magia

Dzisiaj prezentuję kartkę urodzinową - główną dekoracją to smok, w dość niecodziennych barwach. Wypróbowałam markery, którymi uczę się kolorować. To wcale nie jest takie łatwe! ;) Do tego odkopałam bardzo stary stempelek - nie wiem czy nie jeden z pierwszych, który kupiłam - i postanowiłam pod hasłem minimalistycznej kartki, zrobić z niego użytek.


Całość wykonana na zwykłym bloku technicznym - o gramaturze 160. Nic wielkiego, pomysł przyszedł od tak, a że gustuję w połączeniu brązu z zielenią, ciężko było mi zrobić smoka w innych kolorach. Ale ten dzień także nadejdzie! :)


3 komentarze:

  1. I love your flying dragon! Thanks for playing along with us at CASology this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a cute Little Dragon! Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  3. What fun! Thanks for joining in the fun as CASology this week.

    OdpowiedzUsuń