poniedziałek, 16 września 2019

Kartka ślubna - koper i rower

Od wczorajszej nocy mocno pracowałam nad kolejnym projektem - tym razem wróciłam do moich korzeni i postawiłam znów na połączenie kremu, brązu i... zieleni! Tak, bo motywem ślubnym miał być m.in. koperek - z racji niecodziennego pseudonimu :)


Większość kwadratów jest postarzona starą techniką - tuszem brązowym i czarnym. Jedyny element, który został to inaczej potraktowany, to fragment książki, na samym środku - w którym bohater oświadcza się przyszłej żonie. Faktycznie tu użyłam zapalniczki i ognia i w sumie... chyba wciąż bardziej mi się podoba efekt uzyskany dzięki tuszom.


W środku kieszonka na banknoty - które trzeba w tej wersji złożyć w pół )a nie tak jak to miało miejsce w typowych "kopertówkach"). Życzenia wydrukowane na miętowym papierze - żeby w środku nie było za smutno!


Kartka na prezent zrobiona a ja tym samym zgłaszam tą pracę do konkursu DT Retro Wariacje - TECHNIKI "postarzanie"




2 komentarze:

  1. Your shabby-chic card is so pretty. I love that little touch of lace. Thank you for entering this lovely creation into our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень необычная и интересная свадебная открытка! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń