środa, 1 grudnia 2021

Kartka dla dziewczyny z samochodem

Cześć! Karteczka z samochodem - wymyśliłam sobie, że musi być kobiecy :) Jest to kolejna inspiracja w ramach wyzwania u Crafters cafe blog challenge do którego serdecznie zapraszam. 


Wyzwanie organizowane dzięki sponsorowi - All Dressed up stamps, dzięki któremu mogłam wykonać wspaniałą kartkę ze stempelkiem "Bon Voyage". Samochód bardzo mi się spodobał - musiałam go tylko odpowiednio, kobieco pokolorować. W oryginale stempelek ma urocze serduszko na masce - ja jednak jeszcze je podkreśliłam i dodałam klejnocik właśnie w kształcie serca.


Dodałam "babciny" papier jako tło, troszkę różu, klejnocików i proszę - piękna karteczką na dowolną okazję gotowa do wręczenia.


Dodałam jeszcze prosty napis i uważam, że tyle wystarczy. Kartka troszkę świeci, jest kobieca - wszystkie moje założenia są zrealizowane. A Wam, jak się podoba?

Kartkę zgłaszam też do wyzwań: Crafting happiness challenges, Seize the birthday



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz