środa, 22 grudnia 2021

ATC "Skrzaty z prezentami"

 Hej! Dzisiaj wrzucam coś nowego - przełamałam się i jednym z moich postanowień na przyszły rok 2022 jest... ATC. Tak, zaczynam już teraz! Nie czuję tego tematu (jeszcze) ale mam nadzieję, że wkręcę się w temat tak samo jak w kartki 3 lata temu. Dzisiaj podrzucam coś świątecznego, w ramach wyzwania w grupie na Facebooku - "Gnomy". 

W ramach rozkręcenia się, skorzystałam z grafik z ogólnodostępnego Freepik. Postawiłam w debiucie na rysunkach akwarelowych i papierach z moich plików digital. Na kartkach można zauważyć też kryształki, w których się zakochałam.

Tak więc... niepewnie będę też siadać do ATC. Nie mam jeszcze pomysłów - ale znając życie, przyjdą same. Jak się Wam podoba moje ATC? Jest znośnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz