czwartek, 16 grudnia 2021

Świąteczne pingwinki

Cześć! Dzisiaj świątecznie, na weseło - kartka z okazji Bożego Narodzenia z pingwinami. Jest to kolejna inspiracja w ramach wyzwania u Crafters cafe blog challenge do którego serdecznie zapraszam. 


Wyzwanie organizowane dzięki sponsorowi - SheepSki Designs, dzięki któremu mogłam wykonać wspaniałą kartkę ze stempelkiem "Huddle". Pingwiny natychmiast skojarzyły mi się z rodzinnymi świętami - bo przecież o to w tym chodzi, teraz, w grudniu. Żeby być z rodziną - bliższą, dalszą.


Całość skomponowałam w kolorystyce, które mi bardzo odpowiada - róże, fiolety, biel. Jest czysto i schludnie, wszystko w tzw. stylu CAS.


Pingwinki są przeurocze, pokusiłam się jeszcze o napis z wykrojnika. Jak się podoba?

Kartkę zgłaszam też do wyzwań: , , 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz