czwartek, 25 listopada 2021

Kartka ślubna - szept lasu

 Cześć kochani! Dzisiaj karteczka w innym stylu, bardziej takim "moim". Jest troszkę papieru w wersji digital - z freepik - wykrojone elementy, napis w złotym kolorze i... KLIMAT. Tak, uwielbiam karteczki, które na początku są dla mnie wielkim wyzwaniem, bo potem nabierają cudownego, niepowtarzalnego klimatu.


Było zamówienie - dla pary, która kocha Bieszczady. Kartka miała być... niecodzienna, bo w ciemniejszych kolorach i leśnym klimacie. Początkowo wydrukowałam naprawdę ciemny papier - ale cała kompozycja jest tak przełamana, że zakochałam się w tym wzorze.


Dodałam elementy takie jak napis i obrączki z pięknego, lustrzanego papieru i dekoracyjne, jaśniejsze papiery do środka. Finalnie mi się efekt bardzo podoba, mam nadzieję, że obdarowanym również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz