niedziela, 2 stycznia 2022

ATC - Jednorożce

 Cześć i czołem w roku 2022! Wszyscy pewnie - jak co roku - myślą, co by tu zmienić w nadchodzącym roku. No powiem Wam, ja przede wszystkim chciałabym zacząć eksperymentować z różnymi technikami. Właśnie z tą myślą, podjęłam się wyzwania robienia kart ATC w roku 2022. Czym są karty ATC? To jakby kolekcje, które wymieniamy między sobą. Każda taka grupa to jedyna i niepowtarzalna kolekcja na cały świat - bo to autor ją tworzy. Dzisiaj przyszłam się pochwalić moimi pierwszymi ATC!

Tak, tak! ATC z jednorożcami! Mówiąc szczerze - sama się po sobie tego nie spodziewałam :D Ale kupiłam stempelki dla dzieci, właśnie z tymi konikami. Są przecudne i nimi właśnie rozpoczynam 2022 rok!

Pochwalicie się, jakie są Wasze postanowienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz