wtorek, 16 listopada 2021

Kartka urodzinowa z ciężarówką

Cześć! Dzisiaj kartka urodzinowa z ciężarówką, bo dla kolegi :) Jest to kolejna inspiracja w ramach wyzwania u Crafters cafe blog challenge do którego serdecznie zapraszam.


Wyzwanie organizowane dzięki sponsorowi - Beccy's Place, dzięki któremu mogłam wykonać wspaniałą kartkę ze stempelkiem z zestawu "The long haul digital stamps". Kolega ma urodziny, a z zawodu jest kierowcą - więc stempelek idealnie mi pasował na tą okazję. Pokolorowałam na szaro-niebieskie kolory, dodałam kilka papierów, wykrojniki-trybiki i proszę, kartka gotowa :)


Myślałam jeszcze, żeby dodać napis - ale dzisiaj postawiłam na kartkę bez napisu :)


Zestawiłam pod spodem papieru w niebieskim i brązowym kolorze. Jak dla mnie - kartka wyszła pięknie, a jakie jest Wasze zdanie? :)

2 komentarze:

  1. Thanks for sharing your project with Moving Along With The Times, its lovely.
    Good Luck.
    Diane Louise (DT) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fun masculine card! Thanks so much for joining us at Watercooler Wednesday Challenge!! Stay safe! :)

    OdpowiedzUsuń