środa, 9 października 2019

Kartka okolicznościowa - zimowe marzenia

Pod koniec dnia, nowiutka kartka pod natchnieniem konkursów. Tematem była kartka zimowa - ale nie świąteczna. Pomyślałam o uroczystościach w grudniu i w dzień Mikołaja są u nas urodziny jednego z kuzynów. Tak więc kartka zainspirowana właśnie tym świętem.


Tym razem postawiłam na samą biel i niebieski, w różnych odcieniach. Użyłam też mgiełki, która ma bardzo intensywny kolor. Bardzo podobają mi się te stempelki z tzw. "dreams" - bardzo ładna czcionka i mogę tylko pomarzyć, żeby kiedyś wyćwiczyć sobie takie pismo.


Chciałam też się pochwalić, wygrałam w konkursie z kartką marynarską, dla chłopca.


4 komentarze:

  1. oh my gosh such a fun and beautiful inky masterpiece! so happy you could join our JINGLE BELLES fun. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень оригинальная и интересная работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fabulous Christmas card, thanks for playing along with us at THAIC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zimowo się zrobiło, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń