poniedziałek, 28 października 2019

Kartka okolicznościowa - czerwone gwiazdy

W ciągu ostatnich dni troszkę mniej czasu na hobby, ale z racji zbliżających się urodzin w rodzinie przygotowałam propozycję, bardziej w wersji męskiej. Długi czas zastanawiałam się, jakie kolory będą odpowiednie - postawiłam na mój ulubiony brąz z czerwonymi wstawkami.


Zostawiłam biały tag - wydaje mi się, że fajnie kontrastuje z dość bogatą w detale całość. W sumie wykorzystałam tutaj znów papier, który był znaleziony przy jakiejś tam przesyłce z internetu - strasznie mi się podoba jego forma. Bazą jest zwykły papier z supermarketu w kolorze "kawowego" brązu, użyłam tu troszkę ciemnego tuszu na embossingu.


5 komentarzy:

  1. Love the colours and textures on your beautiful card. Thank you for sharing with us at Catch the Bug.
    Chris
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. So many great layers and textures!

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszła, podobają mi się jej kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń