poniedziałek, 2 października 2023

Kartka dla nauczyciela - delikatna jesień

Hej! A dzisiaj co? Mamy już październik, więc wyskakuję z kartką z okazji Dnia Edukacji Narodowej - która czeka nas niebawem. Podziękowanie dla wychowawczyni w starszych klasach (szkoła średnia) w pięknych, neutralnych kolorach wygląda u mnie tak:


Takie subtelną kolekcję papierów "Fall colors" możecie znaleźć u Pretty Digi - oczywiście, jak zwykle u mnie, są to papiery do samodzielnego wydruku :) Przy samej kartce ograniczyłam się tylko do jednego wzoru - bardzo podobała mi się delikatna, jesienna kompozycja i powycinałam pojedyncze elementy z innych.


Napis oczywiście napisany, wrzucony też na tło z digital papieru - i gotowe. Na życzenie wydrukowałam piękne, eleganckie życzenia - zaczerpnięte z internetu.


I jak to u mnie - kryształki, delikatne wykończenie przy życzeniach i tyle - upominek gotowy dla nauczycielki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz