sobota, 16 września 2023

Kartka urodzinowa - dla dziecka

Pochwalę się i zaproszę Was do wyzwania na Crafters cafe blog challenge , gdzie tematem w tym miesiącu "Clothing Styles for Children". Na początku chciałam pomalować na bardziej... ubłocony ten stempelek, ale koniec końców - starałam się, żeby dziewczynka wyszło uroczo :)


Śmieszny napis i zabawną postać możecie zakupić w zestawie u Fred She Said a sam digital nazywa się Empty pockets shrugger - gdzie dostajecie też chłopca i tort, który wybuchł :) Fajne stempelki dla dzieciaków - już widzę, jak moja Gabi będzie takie karteczki robić, gdy będziesz zapraszana na przyjęcia w szkole.


Kolorowałam pisakami mojej 3latki - pastelowymi, więc dziewczynka na kartce wyszła bardzo, bardzo kolorowo.


No i co? Dawno na karteczce w ramach DT nie było perełek - to tutaj specjalne zbliżenie na nie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz