czwartek, 16 marca 2023

Kartka męska - ze stempelkiem od Sheepski Design

Dzień dobry! Tym razem kartka w formacie A6, w męskim stylu :) Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu u Crafters cafe blog challenge , gdzie tematem przewodnim jest "Circles".


Do kartki wykorzystałam digi stempelek od SheepSki Design - rewelacyjny Bryan;s Baby i wyjątkowo go nie kolorowałam - potrzebowałam samego konturu. Bo zamarzył mi się taki styl "lekki vintage" :)


Wytuszowałam biały papier, wycięłam kilka zębatek i wypełniłam kartkę kołami - bo jak mówi nazwa wyzwania w tym miesiącu, musimy użyć kółek :)


Jak wiecie - papiery drukuję, więc wszystko co widzicie, było w wersji digital i wydrukowałam na mojej drukarce atramentowej. Ah, napis także! Mam dużą słabość do tej czcionki.


Kartka gotowa do wręczenia. Myślę, że obdarowanemu bardzo się spodoba. A Wam? Podoba się? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz