poniedziałek, 13 marca 2023

ATC - cytat Charlie Chaplin

Pracowity weekend u mnie. Obudziłam się po wylosowaniu grup na wymiankę na Facebooku  - gdzie tytułem było "Cytat" i właśnie na szybko musiałam robić ;) Zazwyczaj staram się robić wcześniej, ale tym razem jakoś... przegapiłam ;)


Karty oczywiście już zrobione, czekają na wysyłkę. Cudowny cytat znalazłam od pana Chaplina - i wierzcie mi, musiałam się bronić, żeby nie wrzucić tam tęczy. 


Cytat "Nigdy nie znajdziesz tęczy, jeśli patrzysz w dół" jest cudownym zdaniem. Jako psycholog wiem, że negowanie nie jest dobrym sposobem na pocieszanie kogoś - dlatego poszłam w ciemną stylistykę i dałam... maleńkie, maleńkie...


Kryształki w różnych kolorach tęczy :)


Jak to zwykle jest - jedna karta zostaje u mnie reszta do wysyłki :) Jest tylko jeden, zasadniczy problem u mnie... nie mam już gdzie trzymać kart ATC, haha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz