czwartek, 16 lutego 2023

Kartka uniwersalna z rybkami od Poolkadoodles

Cześć wszystkim! Dzisiaj kartka urocza, śliczna - w kolorystyce niebieskiej. Oczywiście inspiracja do wyzwania u Crafters cafe blog challenge , gdzie tematem przewodnim jest "Cute". Serdecznie Was zapraszam do wzięcia w nim udziału!


Przeuroczy stempelek oczywiście od Polkadoodles, który możecie znaleźć pod nazwą Pisces . Jest rewelacyjny! Uwielbiam go - za milion detali. Ja próbowałam wyjść z mojej strefy komfortu i połączyłam kolory, których zazwyczaj nie używam. Wyszło... co wyszło ;)


Kolorowałam tuszami alkoholowymi, jak zawsze - dobrze się bawiłam, wciąż trenując moje umiejętności w tym zakresie. Wycinanie idzie mi zdecydowanie lepiej ;)


Na kartce umieściłam napis "Dla Ciebie" więc jest tak uniwersalna - jak tylko można. Równie dobrze mogłaby się nadawać na minione walentynki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz