niedziela, 12 lutego 2023

ATC walentynki 2023

A ja znów z moimi ATC! Jak sami widzicie - teraz to one są głównie u mnie w pracowni. Dzisiaj, przed walentynkami cudowne maluszki na wymianę - gdzie tytułem były właśnie "Walentynki". Zrobiłam rysowane ręcznie serduszka, która podklejone na wstążeczce - dyndają! :D


Urocze, 3 maluszki, limitowane - jak to bywa w ATC. Kolekcjonerstwo to jedno z moich hobby!


Urocze maleństwa już się wysyłają do koleżanek, a ja Was mocno zachęcam - też spróbujcie swoich sił w tym :) Daje to dużo radości i zawsze, ale to zawsze jest na nie czas.


Do tych ATC w sumie użyłam resztek - z kartki - więc w sumie są to karty z "resztek z biurka". To, co ledwo widać na zdjęciu - to dodatkowa siateczka, która leżała gdzieś tam, niedaleko, zapomniana.


I jak, podobają Wam się moje walentynkowe maluszki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz