wtorek, 29 marca 2022

Kartka z jajem i wstążką - beż

Ruszamy z kartkami świątecznymi! Dzisiaj chwalę się pierwszym wzorem - eleganckiego jaja, w piękny, kwiatowy wzór. Jest bardzo skromnie w tej kompozycji i to mi się w niej podoba! Bardzo ciężko jest pozostać przy minimalizmie ;D


Akurat ta kartka - w beżowych kolorach - pojedzie do rodziny, ale wzór pozostanie w ofercie, więc cały czas można go zakupić.
 

W środku - dla siebie - zawsze drukuję życzenia, bo moje pismo to jak kura pazurem :D Ozdobiłam jak zawsze paseczkami, na górze i dole.


Kolorystyka dość kontrastowa. Bardzo zależało mi, żeby wstążeczka pasowała do koloru liści przy kwiatkach - i udało mi się taką znaleźć w swoich skarbach. Dla mnie kartka jest rewelacyjna, a co Wy o niej sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz