wtorek, 17 września 2024

Inspiracja: Artianette, wpis do AJ

We współpracy z Artianette przedstawiam wykonaną inspirację - wpis do Art Journal w typowo jesiennym klimacie. Spodziewajcie się brązu, czerni i beżu!


Wpis u mnie na dwóch, kwadratowych stronach. Przepiękne sowy i liście są z arkusza cyfrowego, który można kupić właśnie u Artianette.


Dodałam kilka napisów z maszynki DYNAMO, kilka skrapek w białym kolorze - i cudowny, pamiątkowy wpis do AJ gotowy.


Bardzo mi zależało, aby ten wpis ociekał wręcz jesienną aurą. Próbowałam zabawy z alkoholowym markerem - ale chyba na zwykłym papierze nie da rady zrobić nic ciekawego ;)


Natomiast same grafiki są tak klimatyczne, że uwielbiam z nich korzystać. Bo jak wiecie - nie pierwszy raz są u mnie w pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz