środa, 1 listopada 2023

Kartka urodzinowa w fioletach - inspiracja dla Artianette

 Hej hej! Dzisiaj coś, o czym już w social mediach było - czyli wiadomość, że jestem członkinią DT u Artianette. Dziewczyna sama robi te przepiękne digital papiery i dodatki i powiem szczerze - zauroczyły mnie tak mocno, że nie zastanawiałam się długo, jaki projekt zrobię jako pierwszy :)


Zestaw papierów i grafika bezpośrednio można znaleźć u Artianette , który nazywa się Violet River. Jest cudowny, już wiem, że będę z niego dużo korzystać. Bo w końcu jak wiecie - fiolet, to coś, z czym uwielbiam pracować!


Kwiaty wykonane z papiery do akwareli - który uwielbiam i robinie ich, w różnych odcieniach sprawiło mi mnóstwo przyjemności.


Grafika mnie urzekła, mam co do niej jeszcze inne plany... ale to poczekamy, zobaczymy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz