sobota, 15 października 2022

Kartka na urodziny dla dziewczynki

Dzień dobry! Tym razem kartka w formacie A6, w różowych odcieniach :) Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu u Crafters cafe blog challenge , gdzie tematem przewodnim jest właśnie "Pink for Breast Cancer Awareness Month".


Przeuroczy stempelek z dziewczynką nazywa się Winnie Sugar Sprinkles Springtime - Mmmmm Chocolate! i można go znaleźć u Polka Doodles :) Od niej mam też papier w przepiękne kwiaty. Dodałam kilka kryształków i karteczka na urodziny dla młodej damy - gotowa.


Kolorowałam jak to zwykle ja Twinmarkerami - zwykłymi i akwarelowymi. A dzisiejsze zdjęcia robiłam na własnym balkonie, na którym od tego roku mam sztuczną trawę.


To wszystko kochani, miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. She is adorable!!! beautiful coloring and love the background papers. Thanks so much for getting Pink with the Sisterhood of Snarky Stampers!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous image and I love the background papers, thankyou for playing along at Seize the Birthday, Cathy x

    OdpowiedzUsuń
  3. Fab card! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    OdpowiedzUsuń
  4. Sooooo super cute!!!
    Thanks for playing along with Edna and the Sisterhood of Snarky Stampers and our P is for Pink challenge!

    OdpowiedzUsuń