niedziela, 10 lipca 2022

Kartka na urodziny dla teściowej - w kwiatach i wstążkach

Dzień dobry w południe! Dzisiaj kartka w innym stylu niż zawsze, dla kochanej mamy-teściowej :) Chciałam zrobić coś zupełnie innego, w kolorach dla mnie niecodziennych i... tak tak, z dużą ilością kwiatków.


Karteczka ze wstążeczkami, kwiatkami, sznurkami... gdzie-niegdzie kostki dystansowe i oczywiście napis - wykonany przeze mnie - przyklejony w lekkim łuku - bardzo mi się podoba ten efekt! Wygląda bardzo naturalnie.


Oczywiście kartki to tylko dodatek do prezentów ode mnie - w środku, po lewej stronie widzicie wyższą ozdobę, do której wrzuciliśmy voucher do ulubionego fryzjera :) Takie prezenty cieszą najbardziej!


A same życzenia gdzieś przyuważyłam i musiałam je wykorzystać. Są idealne dla mojej wspaniałej teściowej :)  Jak się podoba całość? Dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz