środa, 16 lutego 2022

Letni misz-masz


Witam wszystkich! Pochwalę się moim zupełnym, totalnym miszmaszem :D Dzieje się tu dużo, miało być radośnie i kobieco - więc dominują różowe akcenty. Jest to kolejna inspiracja w ramach wyzwania u Crafters cafe blog challenge do którego serdecznie zapraszam. 



Wyzwanie organizowane dzięki sponsorowi - My Besties, dzięki któremu mogłam wykonać wspaniałą kartkę ze stempelkiem "Fluffy Beach Besties". Długo myślałam - tu ciężka zima, a ja mam zrobić coś w klimacie lata :D Ciężko było, no nie ukrywam. Ale finalnie panią pokolorowałam na żółto-pomarańczowo - tak bardzo te kolory przypominają mi lato :)


Dodałam troszkę różowej wstążki i napisy - w sumie uniwersalne, dla każdej kobietki, małej i dużej. Wspaniały stempelek, taki... zupełnie inny od wszystkich. Serdecznie polecam ten sklep, jeśli szukacie różnych kobietek :)


Kobieca, dziewczęca - w każdym razie, dla każdej z nas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz