piątek, 9 lipca 2021

Kartka z okazji Pierwszej Komunii Świętej: Złoty Wieniec

Dawno mnie tu nie było - a to wynika z faktu, że pod nazwą Scraffky tworzę własną markę "papierowe 7 cudów" więc działam mocno na  Facebooku , Instagramie , tworzę też blog i sklep internetowy, dla prezentowania klientom :)

Scraffky się rozrasta, nie tylko fizycznie ;) Wracam tutaj, po długie, półrocznej przerwie - z myślą o eksperymentowaniu, chwaleniu się każdą pracę i braniem udziału w różnych wyzwaniach w naszym kręgu.

Nawiązując do powyżej, dzisiaj podrzucam kartkę z okazji Pierwszej Komunii - sezon minął, dla mnie bardzo pracowicie i postanowiłam właśnie z tym dziełem wystąpić w wyzwaniu u Scrapandme : "Skrzydła" Myślę, że właśnie ta kartka z powodu skrzydeł z papieru z kolekcji Zielony Ogród od Ni mniej ni więcej powinna wziąć udział w tym wyzwaniu :

A teraz dość gadania, podrzucam zdjęcia. Tradycyjnie, 14.5cm x 14.5cm :)




4 komentarze:

  1. Very elegant and pretty card and all framed in that lovely metallic wreath. Thanks for sharing with us at the Crafters Cafe. CarolG

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful card. Xx
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore
    Encore
    Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, elegancka praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń