wtorek, 24 marca 2020

Karta z okazji Wielkanocy

Cześć wszystkim po długiej, praktycznie 2 miesięcznej przerwie :) Troszkę u mnie się działo, ale wracam do formy. Dzisiaj prezentuję kartkę, którą wysyłam z okazji zbliżających się świąt. Zainspirowana mocno wyzwaniami, postanowiłam w końcu wrócić do bloga i hobby :)


Kolory nie do końca moje, natomiast chciałam wykorzystać tym razem coś innego. Postawiłam na mocny kontrast z zielonym scrapkiem i odnaleziony w starych pudełkach papier, z pięknym, fioletowym... zbożem. Bo kto powiedział, że musi być żółty? :)




3 komentarze:

  1. Śliczna, bardzo delikatna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza jest. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa, delikatna praca. Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń