czwartek, 7 marca 2019

Zaproszenie z łabędziami - różowe

Tym razem bardziej sztampowo i w modnych klimatach - bo kto nie widział zaproszeń w różowym kolorze z łabędziem? :) Kartka sama w sobie jest bardzo prosta, a główną dekoracją jest para łabędzi, w której brakuje mi tylko piórek.


Cała kolorystyka to tylko róż i biel - chyba najbardziej popularna kompozycja kolorów, jeśli chodzi o wesele. Same łabędzie, skoro już nie mają piórek - są ozdobione brokatem, żeby "coś" się mieniło w tym zaproszeniu.


Sam środek tym razem zaryzykowałam - i również zrobiłam klasycznie, to znaczy po prostu treść zaproszenia wydrukowana na bazie, zamiast wycinania z kształtek na maszynie. Chyba ta opcja podoba mi się bardziej.


Nie spodziewałam się, że efekt tej kartki, która z góry miała miano "sztampowej" tak miło mnie zaskoczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz