poniedziałek, 27 marca 2023

Kartka urodzinowa - shaker z liczbą

Dzień doberek! Dziś kolejne zamówienie personalizowane - pozwoliłam sobie na szaleństwo i powstał shaker, dla kobiety po 50tce. Postawiłam wszystko na mój ulubiony kolor - zielony i... wyszło przepięknie!


Shakery zawsze u mnie kojarzą się z dziecięcymi realizacjami. Chciałam spróbować czegoś innego, wyjść z tego, co znam i powstała taka elegancka kartka dla Iwony.


Papiery są oczywiście od cudownej Ni mniej ni więcej a kolekcja to "Vintage nature", na której pracuję tak dużo, jak na "Zielonym ogrodzie". Świetne papiery, cudowne kwiatki - i te detale to coś, co mnie urzeka za każdym razem.


W środku - na prośbę - puste miejsce do własnoręcznego wypisania. A jak dobrze się przypatrzycie... zobaczycie kryształki, których użyłam też tych razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz