wtorek, 17 stycznia 2023

ATC - Blue Monday

Tak, tak kochani! Zupełnie jak w 2022 roku - tu też podejmuję wyzwanie robienia kart ATC w 2023 roku! :) Wracam z nowymi maluszkami!
 

A zaczynam od historii - że do nowych grup na Facebooku dołączyłam w listopadzie, żeby "pooglądać". Ale przyszedł ten tydzień... i jako psycholog - bardzo odczuwam skutki minionego już Blue Monday.


W przepływie więc różnych emocji i takiego poczucia... "co ja mam teraz ze sobą zrobić" wracam do moich maleńkich ATC - i faktycznie, bardzo dużo wytchnienia mi te niebieskie piękności dostarczyły. Projekt bardzo... sentymentalny dla mnie. Miało być ciemno, niebiesko, minimalistycznie, ale jakoś zobaczyłam skrawek białego papieru - i tak go dorzuciłam do kart.


A jak już dodałam biały papier - to poleciałam też po moje ukochane kryształki. Odreagowałam, wrzuciłam na grupę i natychmiast poznałam nowe osoby - do wymianki :) Piękny jest dzisiaj dzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz