środa, 16 marca 2022

Wiosenna kartka z dziewczynką

Witajcie kochani! Dzisiaj karteczka na złość pogodzie za oknem - przynajmniej o u mnie :D Jest wiosennie, bo zielono i z kwiatami. Więc wiosno... przybywaj, przybywaj jak najszybciej! Tak bardzo potrzebujemy tych promieni słońca! Natomiast w ramach czekania na nią, serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu u Crafters cafe blog challenge :) Bo dla nich właśnie jest poniższa inspiracja.


Wyzwanie organizowane dzięki sponsorowi - Polka Doodles, dzięki któremu mogłam wykonać wspaniałą kartkę ze stempelkiem "Holly Ladybird Tree". Miałam przynajmniej 3 koncepcje na ten stempelek - pewnie się tu pojawią, ale póki co zaryzykowałam z resztką herbacianych różyczek, które mi zostały z innego projektu :)


Kartka z powiewem wiosny połączyłam też z brązem, żeby różyczki ładnie się komponowały. Stempelek pokolorowany delikatną zielenią i akwarelowym brązem - na włosach. Wyszedł super efekt, taki jakby... przecierany, kocham!


Karteczka szybko pakuje się na kiermasz, a ja wracam do dalszej pracy :) Miłego dnia wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz